Anmeldelser, kontaktinformasjon for Den Norske Opera & Ballett

Mandag: 09:00-18:00
Tirsdag: 09:00-18:00
Onsdag: 09:00-18:00
Torsdag: 09:00-18:00
Fredag: 09:00-18:00

Anmeldelser
Nydelig arkitektur og flott forestilling Barberen i Sevilla, kudos til besetningen! Men rammen rundt sviktet; lang kø på dametoalettet, lang kø for å kjøpe drikke som ikke var lov å ta med inn i salen, de ansatte oppfattet ikke bestillingen. I pausen var det én person som bemannet baren, og køen var kjempelang. Selv vannkaraflene som det var gratis å forsyne seg fra var tomme fordi den ene ansatte var travelt opptatt med køen av tørste gjester. Så vi gjestene strakk oss over disken og fylte karaflene med vann fra springen selv. Det er hyggelig å hjelpe til, men ville jo heller kjøpt noe og kost oss i pausen. Sist, men kanskje størst, sitteplassene var særdeles ubehagelige. Altfor rett i ryggen og for kort benplass. Den høyeste i vårt følge vurderte seriøst å ikke kunne fortsette etter pausen. Og mot slutten så satt vi alle bare å ventet på at det skulle bli ferdig. Veldig trist i grunn, for forestillingen var veldig bra! Har mottatt spørreundersøkelse, men det har ikke plass til å gi kommentarer, så dermed legger jeg de her.
Bygningen har veldig interessant arkitektur. Det er fascinerende at praktisk talt hele overflaten av bygningen er gangbar, samtidig som interiøret har store åpninger og er veldig lyst. Taletter er bra standard. Setene i selve salen er slik at man som 189 høy sliter med å sitte da knærne treffer sete ryggen forran . Og selve stolen er som å sitte i kirka så å se Hamlet over 3 timer var ren tortur desverre . Og spesielt når temperaturen Ble kjempe høy inne i salen . Akkurat som ventilasjonen var av . Mye støy fra vifter på elektronikk inne i selvesalen . Så hamler 11.11 2022. Da halet som barn var tunet veldig lavt i volum. Selve forestillingen får terning kast 1 og sal og komfor 1. Salen som akustikk 6 og resten av konsert huset 6 . Testet kke ut maten .
I den tiden da frie og demokratiske land går sammen for å styrke støtten til Ukraina i kampen mot Russlands angrepskrig Den Norske Opera & Ballett presentere «Evgen Onegin» som gjør at kunst kan brukes til å legitimere og avlede oppmerksomheten fra Russlands angrepskrig mot Ukraina. Tusenvis av drepte mennesker og barn, tusenvis av ødelagte liv, dette er en grunn til å bruke alle eksisterende arenaer, enten kulturelle eller politiske, eller sport, for å forklare Russland og russere at den militære invasjonen av Ukraina bryter med alle internasjonale juridiske normer.
Flott bygg, interessante forestillinger og muligheter for god mat før, under og etter forestillinger.
Veldig flott konsertlokale hvor man ser godt uansett hvor man sitter i salen. Godt lydanlegg og fin akustikk i salen.
Oslos beste turist sted, Flott område, servering og ta en tur opp på taket.det er det verdt
Var og så hans og Grete på nyttårsaften 2019-2020 . Her er utsikten når forestillingen var over.
Operaen er vår storstue som byr på både arkitektur og kulturelt innhold i verdensklasse. BRAVO
Den Norske Opera er vakker og spektakulær! Nydelig beliggenhet, nydelig bygning med spennende arkitektur hele veien. Vi så Rigoletto fra gode plasser på 3.balkong. Alt annet var utsolgt. Fikk også med oss info/gjennomgangen av stykket 1 time på forhånd. Det anbefales virkelig! Fantastisk formidler som holdt oss i ånde med essensen i Rigoletto. Bakgrunnen for stykket, innholdet i operaen, noen av de populære sangene ble fremhevet - Vi fikk hele historien bak scenografien og regissørens tanker. Å prioritere å komme denne timen før var utrolig bra. Det ga et komplett bilde av historien bak og i selve forestillingen. Og Rigoletto som stykke var MAGISK! Anbefaler alle som har mulighet å finne billetter til nye, fantastiske opplevelser!
Rett og slett elsker Opera ! Både bygging utvendig, innvendig og forestillinger !